Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Дніпропетровщина: результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 05 червня 2025 о 09:53

Фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС), здійснюється розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС.

Всього у січні – травні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 60 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2025 році зменшилась на 104 одиниці  (січень – травень 2024 року – 164 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-   щодо нарахувань в ІКП – 33 звернення (55%);

-   щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернень  (16,7 %); 

-   щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,67%);

-   відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3,4%);

-   ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 7 звернень (12 %);

-   проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 1 звернення (1,67 %);

-  проблема при отриманні податкової знижки – 1 звернення (1,67 %). 

Протягом січня – травня 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 99 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр». 

Загальна тематика:

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 39 (39,4%);

-  контрольно-перевірочна робота – 15 (15,2%);

-  надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 14 (14,1%);

-  податкова заборгованість - 11 (11,1%);

-  отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 7 (7,1%);

-  податкова знижка - 2 (2,0%);

-  отримання довідки про доходи – 1 (1,0%);

-  інші питання – 10 (10,1%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 14 звернень. Загальна тематика:

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 6 звернень (42,9%); 

-  контрольно-перевірочна робота – 4 (28,6%); 

-  отримання довідки про доходи – 1 (7,1%);

-  отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 1 (7,1%);

-  інші питання – 2 (14,3%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»  у 2025 році збільшилась на 44 одиниці (січень – травень 2024 – 55 звернень) та кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» збільшилась на 10 одиниць (січень – травень 2024 – 4 звернення).