Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Розгляд звернень громадян – важливий напрямок роботи податкової служби Дніпропетровщини

, опубліковано 05 червня 2025 о 09:44

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення. 

Фахівцями ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на скриньку dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи  «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».

Так, у січені – травні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 379 звернень громадян, з них – 379 заяв.

Загальна тематика письмових звернень: 

-  інформування про ухилення від сплати податків – 226 звернень (59,6%);

-  контрольно-перевірочна робота – 20 звернень (5,3%);

-  податок на майно – 63 звернення (16,6%)

-  аграрна політика та земельні відносини – 12 звернень (3,2%);

-  єдиний соціальний внесок – 15 звернень (4%); 

-  інші питання – 43 звернення (11,3%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків у 2025 році збільшилась на 49 одиниць (січень – травень 2024 року – 330 звернень).

На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /

У січні – травні поточного року посадовими особами ГУ ДПС проведено 4 особистих прийоми громадян.