Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 07 травня 2025 о 09:37

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС), здійснюється розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи сервіс «Пульс» від Контакт - центру ДПС.

У січні – квітні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшла 51 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників на сервіс «Пульс» у 2025 році зменшилась на 87 одиниць (січень – квітень 2024 року – 138 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення щодо: 

-  нарахувань в ІКП – 29 звернень (56,9%);

-  отримання адміністративної послуги – 10 звернень (19,6 %); 

-  роботи ЦОП – 1 звернення  (1,97%);

-  відмови у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3,9%)

-  ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 7 звернень (13,73 %)

-  проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 1 звернення (1,97 %),

-  проблеми при отриманні податкової знижки – 1 звернення (1,97 %) 

Також у січні – квітні поточного року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 78 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр». У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 34 одиниці (січень – квітень 2024 – 44 звернення).

Загальна тематика вищезазначених звернень:

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 30 (38,5%);

-  надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 11 (14,0%);

-  податкова заборгованість – 10 (12,8%);

-  контрольно-перевірочна робота – 7 (9,0%);

-  отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 7 (9,0%);

-  податкова знижка - 2 (2,6%);

-  отримання довідки про доходи – 1 (1,3%);

-  інші питання – 10 (12,8%).

Крім того, 9 звернень надійшло на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА». Кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» збільшилась на 5 одиниць (січень – березень 2024 – 4 звернення).

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:

-  податок на майно – 5 звернень (55,6%); 

-  контрольно-перевірочна робота – 1 (11,1%); 

-  отримання довідки про доходи – 1 (11,1%);

-  інші питання – 2 (22,2%).