Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян: результати роботи податкової служби Дніпропетровщини

, опубліковано 07 травня 2025 о 09:23

Головним управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на скриньку dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».

Так, у січні – квітні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 293 звернення громадян, з них – 293 заяви.

Загальна тематика письмових звернень: 

-  інформування про ухилення від сплати податків – 166 звернень (56,6%);

-   податок на майно – 48 звернень (16,4%);

-  контрольно-перевірочна робота – 16 звернень (5,5%); 

-  єдиний внесок – 15 звернень (5,1%); 

-  аграрна політика та земельні відносини – 9 звернень (3,1%);

-  інші питання – 39 звернень (13,3%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень від платників у 2025 році збільшилась на 24 одиниці (січень – квітень 2024 – 269 звернень).

На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами та доповненнями) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. 

У січні – квітні  2025 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 3 особисті прийоми громадян. 

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість особистих прийомів громадян у 2025 році збільшилась на одну одиницю (січень – квітень 2024року – 2 особистих прийоми).