Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс» державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 10 березня 2025 о 09:15

Управлінню організації роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС.

Всього у січні – лютому 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшла 31 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2025 році зменшилась на 37 одиниці (січень – лютий 2024 року – 68 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-  Щодо нарахувань в ІКП – 13 звернень (42%);

-  Щодо отримання адміністративної послуги – 9 звернення (29 %); 

-  Щодо роботи ЦОП – 1 (3,2%);

-  Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 1 (3,2%)

-  Не надання відповіді на усні або письмові звернення – 6 звернення (19,4 %)

-  питання реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 1 звернення (3,2 %).

У січні – лютому 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 39 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 7 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».

Загальна тематика 39 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 12 (30,8%);

-  надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 6 (15,4%);

-  податкова заборгованість - 4 (10,2%);

-  контрольно-перевірочна робота – 3 (7,7%);

-  податкова знижка - 2 (5,1%);

-  отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (5,1%);

-  отримання довідки про доходи – 1 (2,6%);

-  інші питання – 9 (23,1%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 7 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-  податок на майно – 5 звернень (71,4%);

-  інші питання – 2 (28,6%).

У січні – лютому 2025 року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 27 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 2 звернення.