Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 16 січня 2024 о 09:47

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) інформує, що у 2023 році до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 437 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних та юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).

У порівнянні з 2022 роком загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 143 одиниці (2022 рік – 294 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 212 звернень (48,5%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 121 звернень (27,7%);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –12 звернень (2,75 %);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 13 звернень (2,98%).

У 2023 році ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 212 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 25 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».

Загальна тематика  212 письмових звернень, які надійшли на розгляд від ержавної установи «Урядовий контактний центр» це:

  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 79 (37,2%);
  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –58 (27,4%);
  • контрольно-перевірочна робота – 36 (17,0%);
  • інші питання – 26 (12,3%);
  • податкова знижка – 7 (3,3%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 6 (2,8%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 25 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:

  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 7 (28,0%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 3 (12,0%);
  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (8,0%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,0%);
  • інші питання – 12 (48,0%).

У 2022 році від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 176 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 20 звернень.