Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) інформує, що у 2023 році до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 437 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних та юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з 2022 роком загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 143 одиниці (2022 рік – 294 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
У 2023 році ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 212 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 25 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика 212 письмових звернень, які надійшли на розгляд від ержавної установи «Урядовий контактний центр» це:
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 25 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
У 2022 році від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 176 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 20 звернень.