Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним з пріоритетних напрямків роботи податкової служби Дніпропетровщини.
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській обсті (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у 2023 році до ГУ ДПС надійшло 510 звернень громадян, з них – 510 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
- контрольно-перевірочна робота – 146 (28,6%);
- інші питання – 81 (15,9%);
- аграрна політика та земельні відносини – 63 (12,3%);
- інформування про ухилення від сплати податків – 56 (11%);
- консультації з питань податкового законодавства – 49 (9,6%);
- податок на майно – 40 (7,8%);
- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 32 (6,3%);
- реєстрація та облік платників податків – 19 (3,7%);
- податок на доходи фізичних осіб – 12 (2,4%);
- податкова звітність – 12 (2,4%),
У порівнянні з 2022 роком загальна кількість звернень платників податків у 2023 році збільшилась на 155 одиниць (2022 рік – 355 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян», із змінами, в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
Протягом січня – жовтня (на період дії воєнного стану скасовано проведення особистих прийомів).
З 01 листопада п. р. відновлено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. У грудні 2023 року здійснено 1 запис на особистий прийом громадян, який не відбувся за ініціативою заявника.