Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним з пріоритетних напрямків роботи податкової служби Дніпропетровщини.
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській обсті (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у 2023 році до ГУ ДПС надійшло 510 звернень громадян, з них – 510 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
У порівнянні з 2022 роком загальна кількість звернень платників податків у 2023 році збільшилась на 155 одиниць (2022 рік – 355 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян», із змінами, в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
Протягом січня – жовтня (на період дії воєнного стану скасовано проведення особистих прийомів).
З 01 листопада п. р. відновлено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. У грудні 2023 року здійснено 1 запис на особистий прийом громадян, який не відбувся за ініціативою заявника.