Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо роботи мобільного ЦОП ГУ ДПС у Дніпропетровській області в приміщеннях ЦНАП «Правобережний» та ЦНАП «Я – Ветеран» Дніпровської міської ради

, опубліковано 04 грудня 2023 о 13:15

На партнерських засадах з Департаментом адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради Головне управління ДПС у Дніпропетровській області в межах роботи мобільного центру обслуговування платників долучилося до надання адміністративних послуг, які надаються в приміщеннях ЦНАП "Правобережний" та ЦНАП  "Я – Ветеран".

З метою створення зручних та доступних умов для отримання адміністративних послуг і сервісів юридичними та фізичними особами, у тому числі особами з обмеженими фізичними можливостями та іншими особливими потребами, підвищення ефективності та оптимізації умов роботи, відповідно до заявки-листа Департамента адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради  від 28.11.2023 №12/6-1525 щодо організації робочого місця співробітника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області в приміщеннях ЦНАП м.Дніпра для приймання відвідувачів фахівцями заплановані виїзди мобільного ЦОП Соборної ДПІ до ЦНАП «Правобережний» м.Дніпро, вул. Марії Кюрі, 5, (ТРЦ «NEO PLAZA», 2 поверх) та мобільного ЦОП Придніпровської ДПІ до ЦНАП  «Я – Ветеран» м.Дніпро, просп. Слобожанський, буд. 8, щосереди, починаючи з 6 грудня 2023 року, з 9:00 до 17:00 години.

В межах роботи мобільного ЦОП податківці будуть:

- надавати адміністративні послуги суб’єктам звернень, зокрема приймання заяв на отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (надалі – ДРФО), отримання відомостей з ДРФО, тощо;

- надавати консультацій з питань дотримання податкового законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи;

- приймати податкова та інша звітність, у тому числі пакетів документів щодо повернення податкової знижки;

- надавати роз’яснення новацій податкового та іншого законодавства щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану, застосування реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій;

- знайомити з корисними електронними сервісами, які пропонує ДПС України, зокрема з перевагами користування Електронним кабінетом.

         Відвідувачі будуть забезпечені безкоштовними бланками декларацій та заяв для надання адміністративних послуг.

Створення умов, які гарантують якісне обслуговування громадян, є пріоритетним напрямом для органів державної податкової служби.