З метою реалізації податкового сервісу щодо якісного надання адміністративних та інших послуг від ДПС, проведення роз’яснювальної роботи з актуальних питань сьогодення 23.08.2023 відповідно до затвердженого графіку здійснено виїзд мобільного ЦОПу Васильківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) до села Богданівки Богданівського старостинського округу Васильківської тергромади (ТГ).
Виїзд мобільного ЦОПу здійснено за участі керівника Васильківської ДПІ ГУ ДПС, фахівців Васильківської ДПІ та Павлоградського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС.
У ході виїзду мобільного ЦОПу організовано та проведено зустріч із платниками Богданівського старостинського округу та робочу зустріч з представниками Богданівського старостинського округу Васильківської селищної ради.
Під час роботи мобільного ЦОПу відвідувачі отримали вичерпні відповіді на питання, що їх цікавили, зокрема, стосовно: новацій Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Закон України № 3219); порядку заміни реєстраційного номеру облікової картки платника податків (далі – РНОК ПП), порядку його отримання для малолітніх дітей; уточнення даних про земельні ділянки та права на пільги щодо сплати податків та порядку їх отримання; сплати земельного податку, орендної плати за земельні ділянки, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та сплати загального мінімального податкового зобов’язання (далі – МПЗ); порядку користування Електронним кабінетом.
Присутніх мешканців села Богданівки фахівці ДПІ ознайомили з переліком адміністративних послуг, що можна отримати у мобільному ЦОПі, та документів, що потрібні для їх отримання, а також про режим роботи ЦОПу, контактні номери телефонів, за якими можна отримати роз’яснення, надана інформація щодо переваг користування безкоштовними електронними сервісами ДПС України (ДПС), зокрема Електронним кабінетом.
Спеціалісти податкової звернули увагу на необхідність внесення змін до адрес фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків у зв’язку зі змінами назви населених пунктів та вулиць шляхом надання відомостей про зміну даних, які вносяться до РНОК ПП або повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття РНОК ПП і мають відмітку у паспорті).
Під час зустрічі податківці акцентували увагу на питанні застосування реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО) та поновлення відповідальності за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265). Звернули увагу присутніх на необхідності оформлення трудових відносин з найманими працівниками, перевагах для роботодавців та працівників від використання задекларованих трудових відносин та про наслідки використання праці неоформлених працівників. У ході активного діалогу під час зустрічі надані вичерпні відповіді на запитання присутніх щодо застосування РРО/ПРРО, поновлення відповідальності за порушення норм Закону № 265. Також обговорювались питання відповідності облікових даних платників плати за землю та забезпечення проведення звірки даних платників податків.
Під час виїзду працівниками ДПІ прийняті заяви: за формами № 5ДР та № 10ДР, на проведення звірки з плати за землю та нарахування МПЗ, щодо уточнення реквізитів рахунків для сплати податків; видано 16 РНОК ПП, вручено платникам податків – фізичним особам 119 податкових повідомлень-рішень за формою МПЗФ.
У ході проведення заходів присутнім роздані роз’яснювальні матеріали інформаційного характеру, зокрема, інформаційний лист ДПС № 4/2023 «Повернення» на довоєнну систему оподаткування: особливості переходу», пам’ятка ГУ ДПС «8 легких кроків роботи з ПРРО», інша друкована продукція ГУ ДПС щодо новацій Закону України № 3219 та застосування РРО/ПРРО.