Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Питання щодо отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків»

, опубліковано 30 квітня 2021 о 08:19

У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Питання щодо отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків».

На запитання платників податків відповідала заступник начальника відділу ведення Державного реєстру фізичних осіб-платників податків управління електронних сервісів ГУ ДПС у Дніпропетровській області Тетяна КОРОЛИК.

Питання: Добрий день! Скажіть, будь ласка, хто може отримати РНОКПП на дитину?

Відповідь: Доброго дня! Пунктом 4 розділу VII Положення № 822 передбачено, що Облікові картки № 1ДР малолітніх осіб (до 14 років) подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника). Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською мовою, необхідно подати засвідчений в установленому законодавством порядку переклад такого свідоцтва українською мовою (після пред'явлення повертається) та його копію.

У разі виникнення необхідності у реєстрації в Державному реєстрі малолітніх осіб, які залишились без піклування батьків та стосовно яких не прийнято рішення про встановлення опіки (піклування), документи на проведення реєстрації подаються представником органу опіки і піклування з документальним підтвердженням особи представника та його повноважень за наявності свідоцтва про народження.

Питання: Добрий день! Підкажіть, будь ласка, чи може відмовитись від РНОКПП дитини один з батьків?

Відповідь: Доброго дня! Ні, неповнолітня особа після досягнення чотирнадцятирічного віку при оформленні паспорта громадянина України може реалізувати право щодо внесення до такого паспорта інформації про відмову від прийняття реєстраційного номеру облікової картки платника податків в установленому порядку.

Питання: Доброго дня! В мене таке питання: чи можна отримати РНОКПП під час отримання паспорту вперше?

Відповідь: Доброго дня! Так,  ID-картка з внесеним до неї РНОКПП має таку ж саму юридичну силу як документ, що офіційно підтверджує цей номер. Окрім того, цифровий РНОКПП доступний у застосунку «Дія». Це усуває необхідність звертатися за отриманням паперової довідки в багатьох випадках.

Питання: Добрий день! Скажіть, будь ласка, чи можна внести зміни до РНОКПП в електронному кабінеті?

Відповідь: Доброго дня! Так, в рамках електронного сервісу пунктом 4 розд. ІІІ Положення №822 фізичним особам, громадянам України, надано можливість надсилати документи для проведення реєстрації, внесення змін (форма заяви №5ДР) засобами електронного зв’язку із дотриманням вимог законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу. Таке право реалізовано через електронний сервіс «Електронний кабінет платника» на сайті ДПС України, шляхом формування відповідного запиту із зазначенням всіх необхідних реквізитів та з використанням свого електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП). Детальну  інформацію щодо роботи сервісу можна отримати на сайті за адресою: http://tax.gov.ua.

Для заповнення заяви №5ДР згідно з п.3 розд.IX Положення № 822 використовуються данні документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних. Кожен документ має бути збережено в окремому додатку (загальний формат файлу може бути pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 2 МБ). Сформований запит підписується ЕЦП та відправляється до ДПС.

У відповідь на запит до приватної частини ІТС «Електронний кабінет» надходить:

- квитанція № 1 - Повідомлення про прийняття запиту;

- квитанція № 2 – Повідомлення про результати обробки заяви № 5ДР.

Для отримання Картки платника податків, у разі позитивної відповіді, заявник може звернутися до будь – якого контролюючого органу за бажанням, який буде вказаний при формуванні запиту. 

Питання: Доброго дня! Як отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків в електронному вигляді?

Відповідь: Доброго дня! Фізична особа  – платник податків може отримати Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, скориставшись Електронним кабінетом (http://cabinet.tax.gov.ua).

Вкладка «Запит про суми виплачених доходів» режиму «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету надає можливість користувачу після проходження електронної ідентифікації сформувати, підписати та надіслати Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків  про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (далі – Запит).

Запит заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.

Відповідь на запит (Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді) можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи» або у вкладці «Запит про суми виплачених доходів» режиму «ЕК для громадян» переглянути Відповідь № 2, сформовану на поданий Запит.