Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб.
«Впродовж січня - лютого 2021 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровської області (далі – ГУ ДПС) надійшло 44 звернення громадян, що на 53 менше, ніж за відповідний період 2020 року. Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи - 21 звернення, консультації з питань податкового законодавства - 6 звернень», - зазначила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.
З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДПС створено спеціальну електронну поштову скриньку dp.zvern436@tax.gov.ua.