Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На пресконференції про публічне інформування у податковій сфері та електронні сервіси ДПС

, опубліковано 23 вересня 2020 о 16:40

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що сьогодні, 23.09.2020, в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулася пресконференція на тему «Публічне інформування у податковій сфері. Електронні сервіси».

У пресконференції прийняла участь заступник начальника управління – начальник відділу інформаційної політики та адміністрування субсайту організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Осипова Манушак.

Вона акцентувала увагу, що публічне інформування усіх верств    населення – один з важливих та дієвих форм інформаційно-роз’яснювальної роботи податкових органів, направлених на формування податкової культури населення, у тому числі платників податків.

«Податкова грамотність і формування податкової культури – це одні з найважливіших умов для того, щоб податкова система та адміністрування ефективно працювали», – зазначила Осипова Манушак.

Органи державної податкової служби завжди відкриті для інформаційного співробітництва із суспільством і вони є абсолютними лідерами по відкритості, доступності і прозорості інформації.

Для цього податковими органами використовуються різноманітні джерела публічного інформування платників податків у податковій сфері, наприклад, офіційний вебпортал «Державна податкова служба України» (tax.gov.ua); субсайти територіальних органів ДПС України офіційного веб-порталу; Державний сайт Міністерства фінансів України (mof.gov.ua); сайти органів державної влади; засоби масової інформації; соціальні мережі; публічні та масові заходи, що проводяться за участі органів ДПС; власна тематична друкована продукція.

Вона зауважила, що саме мас-медіа – один із основних каналів передачі інформації суспільству. Засоби масової інформації сприяють процесу комунікації податкових органів і платників.

Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» офіційного вебпорталу ДПС України – одна з потужних інформаційних платформ.

Осипова Манушак також зазначила, що на сьогодні все більше послуг платники отримують в електронному вигляді, не виходячи із дому або офісу.

Найпопулярнішим електронним сервісом ДПС, за допомогою якого користувачі мають можливість отримати практично всі послуги ДПС, є «Електронний кабінет».

Підсумовуючи, Осипова Манушак констатувала, що комунікації платників і представників податкової служби зі зворотнім зв’язком є важливими і необхідними для обох сторін, дистанційні комунікації – це зручність і потреба сьогодення.

«Взаємодія із засобами масової інформації на постійній основі допомагає об’єктивно інформувати громадськість про нашу діяльність. А від того наскільки інформація про нашу діяльність буде прозорою та доступною для кожного, залежить і формування позитивного іміджу податкової служби у суспільстві в цілому», – акцентувала держслужбовець.

Осипова Манушак подякувала усім представникам мас-медіа за багаторічну та плідну співпрацю і висловила впевненість, що у майбутньому взаємовідносини будуть тільки розвиватись.