Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Якщо через обставини, пов’язані з воєнним станом, платник податків не може своєчасно виконати свої податкові обов’язки, він має повідомити про це податкову та підтвердити такі обставини документально.
Зокрема, це випадки, коли платник не може вчасно:
- сплатити податки та збори;
- подати податкову або іншу передбачену законодавством звітність;
- зареєструвати податкові чи акцизні накладні та розрахунки коригування;
- подати електронні документи, пов’язані з обігом пального та спирту етилового;
- виконати інші податкові обов’язки, визначені законодавством.
Для повідомлення контролюючого органу про вищезазначені випадки необхідно подати заяву про неможливість виконання податкових обов’язків разом із документами, які підтверджують причини такої неможливості.
До заяви потрібно додати копії документів, які підтверджують неможливість виконання податкових обов’язків. Перелік таких документів залежить від категорії платника (юридична чи фізична особа) та визначений відповідним Порядком.
Водночас є окремі винятки. Зокрема, спеціальний порядок застосовується до випадків, пов'язаних із реєстрацією акцизних накладних, поданням електронних документів щодо обігу пального або спирту етилового та окремих заявок на їх переміщення.
Порядок поширюється на фізичних осіб, у тому числі самозайнятих, юридичних осіб (резидентів і нерезидентів України), а також їхні відокремлені підрозділи.
Якщо після прийняття контролюючим органом рішення про неможливість виконання податкових обов'язків платник відновив можливість їх виконувати, він зобов'язаний не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, що настає після місяця такого відновлення, повідомити про це контролюючий орган, подавши повідомлення у довільній формі.
Детальніше: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/924744.html
Довідково: Порядок підтвердження можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків податкових обов’язків затверджено наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225.