Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» у Покровській державній податковій інспекції на тему «Застосування РРО, нововведення Закону №3219»

опубліковано 27 вересня 2023 о 16:05

У Покровській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Застосування РРО, нововведення Закону №3219».

На запитання платників податків відповіла старший державний інспектор Покровської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ревера Тетяна Олександрівна.

Питання 1: Добрий день! Чи потрібно вести КОРО при використанні ПРРО ?

Відповідь. Добрий день! Використання КОРО передбачено лише для класичних РРО, на  період відсутності електроенергії або виходу касового апрарату з ладу. У випадку використання ПРРО,на період  відсутності зв’язку між  ПРРО та  фіскальним сервером ДПС, проведення  розрахункових операцій здійснюється в режимі  офлайн. На період виходу з ладу ПРРО проведення розрахункових операцій здійснюється до моменту усунення несправності.Тому  КОРО не  використовується для ПРРО.

Питання 2: Добрий день!Чи можна підключити  сканер штрихкодів до ПРРО?

Відповідь. Добрий день! Так, провідний сканер можна підключити як  клавіатуру через порт  usb, безпровідний- через  Bluetooth.Для того щоб  уникнути пошкодження USB порту на  мобільних телефонах чи планшетах, рекомендуємо використовувати безпровідні  сканери.

Питання 3: Добрий день! Як  можна перевірити чек, виданий ПРРО, в режимі  офлайн?

Відповідь. Добрий день! У чеку буде наявна позначка про проведення розрахункової операції в режимі офлайн.

Питання 4: Добрий день! Чи може суб’єкт  господарювання переміщувати ПРРО поза межі господарської одиниці, на яку його зареєстровано, та,  наприклад, відпускати товари того ж  асортименту, що і в магазині?

Відповідь. Добрий день! При реєстрації ПРРО заявником вказується тип ПРРО ( стаціонарний,пересувний, ПТКС).

Якщо суб’єкт господарювання має намір використовувати ПРРО в  стаціонарному магазині та для пересувної торгівлі, то  необхідно реєструвати дав  окремих ПРРО для різних цілей застосування.

Питання 5: Добрий день! Не вдається зробити перереєстрацію ПРРО, у зв’язку зі зміною адреси, помилка у квитанції- немає такого ПРРО. Яка причина  ?

Відповідь. Добрий день! Відповідно до Порядку реєстрації ПРРО, заява про проведення перереєстрації подається за умови направлення останнього фіскального звітного чека та закриття останньої зміни на ПРРО,тому дотримайтесь вищезазначених умов та спробуйте направити заяву на перереєстрацію ПРРО знову.