Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Застосування РРО, нововведення Закону №3219» В Шевченківській ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся 15-08-2023

опубліковано 16 серпня 2023 о 14:19

В Шевченківській ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Застосування РРО, нововведення Закону №3219».

 На запитання платників податків відповідала головний державний інспектор Шевченківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Яковенко Лілія Вікторівна.

 

Питання 1: Добрий день!

Що таке «офлайн-режим» в ПРРО?

 

Відповідь. Доброго дня!

На період відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером ДПС друк е-чеків проводиться в режимі офлайн. Робота в офлайн-режимі не може тривати більше 36 годин підряд та не більше 168 годин протягом місяця. У такому випадку фіскальні номери е-чеку присвоюють з діапазону фіскальних номерів.

 

Питання 2: Добрий день!

Коли формується діапазон фіскальних номерів для ПРРО та як поповнюється?

 

Відповідь. Доброго дня!

Під час реєстрації ПРРО автоматично надається 2000 номерів. Кількість номерів може бути збільшена, для цього у реєстраційній заяві проставляється відповідна позначка. Суб’єкт господарювання за власним рішенням може не отримувати діапазон номерів та, відповідно не працювати в режимі офлайн. Про це він повідомляє у реєстраційній заяві проставленням відповідної позначки. Працюючи в режимі онлайн-обміну з фіскальним сервером перед формуванням кожного розрахункового документу, ПРРО перевіряє наявність зв’язку із фіскальним сервером.Під час переведення ПРРО в режим офлайн, одночасно формується повідомлення про проведення розрахункових операцій у режимі офлайн, з відміткою про початок такого режиму. По закінченню – формується аналогічне повідомлення з відміткою про закінчення режиму офлайн. У період між початком і завершенням режиму офлайн чеки формуються ПРРО, їм присвоюються фіскальні номерами з діапазону, кожен чек має відмітку про те, що він виданий в режимі офлайн.

 

Питання 3: Добрий день!

Чи потрібно вести КОРО при використанні ПРРО?

 

Відповідь. Доброго дня!

Використання книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) передбачено лише для класичних РРО, на період відсутності електроенергії або виходу касового апарату з ладу. У випадку використання ПРРО, на період відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером ДПС, проведення розрахункових операцій здійснюється в режимі офлайн. На період виходу з ладу програмного РРО проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту усунення несправностей. Тому КОРО не використовується для ПРРО.

 

Питання 4: Добрий день!

Як можна перевірити чек, виданий ПРРО, в режимі офлайн?

 

Відповідь. Доброго дня!

У чеку буде наявна позначка про проведення розрахункової операції в режимі офлайн. Перевірити наявність цього чеку в базі даних ДПС можливо через Електронний кабінет після завершення роботи ПРРО в режимі офлайн та передачі ним чека до фіскального сервера.

 

Питання 5: Добрий день!

Чи необхідно скасовувати апаратний РРО та реєструвати програмний?

 

Відповідь. Доброго дня!

Законодавчо не встановлено обмежень щодо використання суб’єктом господарювання наряду з апаратним програмного РРО. Суб’єкт господарювання самостійно, виходячи з власних потреб, обирає вид РРО (програмний та/або апаратний) засобами якого має намір здійснювати реєстрацію розрахункових операцій відповідно до вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». У разі, якщо суб’єкт господарювання приймає рішення використовувати програмний РРО замість апаратного, реєстрацію апаратного РРО необхідно скасувати.