Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Петропавлівській ДПІ відбувся брифінг щодо новацій податкового законодавства в умовах воєнного стану

опубліковано 27 травня 2022 о 10:02

Днями відбувся брифінг начальника Петропавлівської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (Петропавлівська ДПІ) Віктора Ковальчука на тему «Новації податкового законодавства в умовах воєнного стану».

Начальник Петропавлівської ДПІ нагадав про кампанію декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2021 року, яка стартувала з початку 2022 року. Відповідно до п.п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) встановлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, у випадку відсутності у платника податків можливості, зокрема своєчасно подати декларацію, платники звільняються від передбаченої ПКУ відповідальності з обов’язковим наданням декларації протягом 6-ти місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Повідомив про одноразове (спеціальне) добровільне декларування, що проводиться з 1 вересня 2021 року до 1 вересня 2022 року та передбачає сплату збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування.

Посадовець проінформував про особливості застосування реєстраторів розрахункових операцій в умовах сьогодення та наголошено на забезпеченні можливості споживачам здійснювати розрахунки у безготівковій формі із застосуванням електронних платіжних засобів.

Віктор Ковальчук нагадав про один із популярних електронних сервісів – Електронний кабінет, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС і платників у режимі реального часу.

Цей зручний безкоштовний сервіс працює цілодобово в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів.

«Завдяки таким дистанційним можливостям значно скорочується час, необхідний на оформлення та подання звітності до податкових органів, підвищується оперативність та якість надання адмінпослуг, зникає необхідність для платника безпосередньо відвідувати приміщення ДПІ», – наголосив посадовець.