Працівниками центру обслуговування платників (далі – ЦОП) Павлоградської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – Павлоградська ДПІ) приділяється велика увага поліпшенню якості сервісу обслуговування платників, адже це має значний вплив на сумлінну сплату до бюджету належних податків і зборів.
Протягом січня-березня поточного року ЦОП Павлоградської ДПІ відвідали 2919 платників податків, фахівцями надано 2908 адміністративних послуг. У структурі наданих адміністративних послуг найбільшу питому вагу – 40% від загальної кількості наданих послуг - займає послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, яка була надана 1166 фізичним особам. Також надано 940 довідок про суми і джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Крім того, 276 послуг надано платникам єдиного податку (реєстрація платників єдиного податку та надання витягів з реєстру платників єдиного податку). Більшість платників отримали зазначені послуги в електронному вигляді.
Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП Павлоградської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.
Також видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, надавали витяги з реєстру платників податку на додану вартість, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску
До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали кваліфікований електронний підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Працівники центру обслуговування інформують платників податків про можливість он-лайн спілкування з ДПС України завдяки сервісу «InfoTax». Через месенджери Telegram та Viber платники податків мають можливість дізнатись про стан розрахунків з бюджетом; реєстраційні та облікові дані; строки подання звітності та сплати податків тощо.