Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян за січень – листопад 2023 року

опубліковано 06 грудня 2023 о 12:03

ГУ ДПС в умовах військового стану вдалося налагодити роботу по  розгляду звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.public@tax.gov.ua, dp.zvernennya@tax.gov.ua та безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи "Урядовий контактний центр", "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА" та  сервісу "Пульс".

За узгодженою правовою позицією, в період дії воєнного стану можливе проведення розгляду та відправлення відповідей на звернення громадян та інформаційні запити.

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі – Закон № 393) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС) забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи  "Урядовий контактний центр", "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА" та  сервісу "Пульс".

Так, за січень - листопад 2023 року до ГУ ДПС надійшло 442 звернення громадян, з них: 442 заяви.

Загальна тематика письмових звернень:

  • контрольно-перевірочна робота – 122 (27,6%);
  • інші питання – 74 (16,7%).
  • консультації з питань податкового законодавства – 48 (10,9%);
  • аграрна політика та земельні відносини – 62 (14,1%);
  • інформування про ухилення від сплати податків – 29 (6,6%);
  • реєстрація та облік платників податків – 19 (4,3%);
  • податок на доходи фізичних осіб – 12 (2,7%);
  • податок на майно – 36 (8,1%);
  • податкова звітність – 12 (2,7%);
  • відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 28 (6,3%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків у 2023 році збільшилась на 107 одиниць (січень – листопад 2022 – 335 звернень).

На виконання статей 22, 23 Закону № 393 в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.

 Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /

Протягом січня – жовтня (на період дії воєнного стану скасовано проведення  особистих прийомів).

З 1 листопада відновлено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.     Протягом листопада 2023 року особистих прийомів громадян не проводилось.