Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян

, опубліковано 11 серпня 2020 о 13:10

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі - Закон) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", ГУ ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС) та створеними управліннями на правах відокремлених підрозділів забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvern436@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державних спеціалізованих сервісів "Урядова гаряча лінія 1545", "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" та "Пульс".

Так, за січень – липень 2020 року до ГУ ДПС надійшло 221 звернення громадяна, з них: 217 заяв та 4 скарги, у тому числі 11 колективних звернень від 84 громадян.

За відповідний період 2019 року -  233 звернення.

За результатами розгляду 3 скарг на дії, бездіяльність ДПС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, інформація не підтвердилась, заявникам було надано відповідні роз’яснення, 1 – скарга на недоліки у роботі ДПС, знаходиться на виконанні, термін розгляду не настав (Ю-131/ЗВГ від 30.07.2020).

Розгляд скарг здійснено якісно та у встановлений Законом термін.

Загальна тематика письмових звернень:

  • контрольно-перевірочна робота – 82 звернень (37,10%);

  • консультації з питань податкового законодавства – 44 звернення (19,91%);

  • інформування про ухилення від сплати податків – 20 звернення (9,05%).

По 12 зверненням термін розгляду не настав.

На виконання статей 22, 23 Закону в ГУ ДПС передбачено відповідно до затвердженого графіку (не рідше двох разів на місяць) проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС.

За січень – липень 2020 року керівництвом ГУ ДПС у Дніпропетровській області було проведено 1 особистий прийом та 1 прийом керівництвом Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

На виконання вимог  Закону  України від 17.03.2020 № 533-ІХ  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19)», ГУ ДПС у Дніпропетровській області на період короновіруса скасовано особисті прийоми.4/ЗВГ Ос від 27.11.