Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян

, опубліковано 09 липня 2020 о 08:14

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі - Закон) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", ГУ ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС) та створеними управліннями на правах відокремлених підрозділів забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvern436@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державних спеціалізованих сервісів "Урядова гаряча лінія 1545", "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" та "Пульс".

Так, за січень – червень 2020 року до ГУ ДПС надійшло 186 письмових звернень громадян, з них: 183 заяви та 3 скарги, у тому числі 9 колективних звернень від 72 громадян.

За відповідний період 2019 року -  187 звернень.

За результатами розгляду 3 скарг на дії, бездіяльність ДПС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, інформація не підтвердилась, заявникам було надано відповідні роз’яснення.

Розгляд скарг здійснено якісно та у встановлений Законом термін.

Загальна тематика письмових звернень:

  • контрольно-перевірочна робота – 67 звернень (36,02%);

  • консультації з питань податкового законодавства – 42 звернення (22,58%);

  • інформування про ухилення від сплати податків – 17 звернення (9,14%).

По 10 зверненням термін розгляду не настав.

На виконання статей 22, 23 Закону в ГУ ДПС передбачено відповідно до затвердженого графіку (не рідше двох разів на місяць) проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС.

За січень – червень 2020 року керівництвом ГУ ДПС у Дніпропетровській області було проведено 1 особистий прийом.

На виконання вимог  Закону  України від 17.03.2020 № 533-ІХ  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19)», ГУ ДПС у Дніпропетровській області на період короновіруса скасовано особисті прийоми.