Всього за січень – вересень 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 316 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 112 одиниць (січень – вересень 2022 – 204 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 158 звернень (50%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 92 звернення (29,2%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –10 звернень (3,16%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 10 звернень (3,16%).
За січень - вересень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 150 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 22 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 150 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 52 (34,7%);
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –43 (28,7%);
- контрольно-перевірочна робота – 27 (18,0%);
- інші питання – 19 (12,7%);
- податкова знижка – 5 (3,2%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 4 (2,7%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 22 звернення.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 6 (27,3%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (9,1%);
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (9,1%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,5%);
- інші питання - 11 (50,0%).
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 154 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 13 звернень.