Всього за січень – липень 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 240 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 91 одиницю (січень – липень 2022 – 149 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 120 звернення (50%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 71 звернень (29,6%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –10 звернень (4,2%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 8 звернень (3,3%).
За січень - липень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 96 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 19 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 96 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –30 (31,3%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 25 (26,0%);
- контрольно-перевірочна робота – 20 (20,8%);
- інші питання – 14 (14,6%);
- податкова знижка – 5 (5,2%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (2,1%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 19 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 5 (26,3%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (10,5%);
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (10,5%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (5,3%);
- інші питання - 9 (47,4%).
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 125 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 9 звернень.