Всього за січень – липень 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 240 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 91 одиницю (січень – липень 2022 – 149 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
За січень - липень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 96 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 19 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 96 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 19 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 125 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 9 звернень.