Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів "Пульс", "Урядова гаряча лінія 1545" та "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 06 січня 2023 о 14:59

Всього за січень – грудень 2022 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 294 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2022 році зменшилась на 333 одиниці (січень – грудень 2021 року – 627 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 90 звернень (30,61%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 106 (36,05%);

-           щодо якості надання адміністративних послуг – 17 (5,78%);

-           щодо роботи центрів обслуговування платників – 12 звернень (4,08%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень – грудень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 176 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 20 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання зі сплати ЄВ – 39 звернень (22,2%);

-           отримання чи відмова від ІНН – 31 (17,6%);

-          про надання податкових консультацій (особливості оподаткування ФОП зі ставкою 2%, по ПДВ, по земельному податку (паї, оренда землі), оподаткування спадщини та інші питання –22 (12,4%);

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО – 20 (11,4%);

-           несплата (ухилення) від оподаткування – 10 (5,7%);

-           працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин – 8 (4,6%);

-           припинення діяльності ФОП та юросіб – 8 (4,6%);

-           на работу ДПІ – 5 (2,8%);

-           щодо надання звітності – 4 (2,3%);

-           повернення коштів за навчання – 7 (4,0%);

-           інші питання – 22 (12,4%).

       На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА"  надійшло  20 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 10 (50,0%);

-           питання зі сплати ЄВ та отримання довідок – 8 звернень (40,0%);

-           отримання чи відмова від ІНН – 1 (5,0%);

-           на роботу ДПІ – 1 (5,0%).

За відповідний період 2021 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 536 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 60 звернень.