Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів "Пульс", "Урядова гаряча лінія 1545" та "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 02 грудня 2022 о 13:26

Всього за січень – листопад 2022 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 264 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2022 році зменшилась на 340 одиниць. (січень – листопад 2021 року – 604 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 83 звернення (31,4%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 96 (36,4%);

-           щодо якості надання адміністративних послуг – 16 (6,06%);

-           щодо роботи центрів обслуговування платників – 11 звернень (4,33%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень – листопад 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 172 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 19 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання зі сплати ЄВ – 38 звернень (22,1%);

-           отримання чи відмова від ІНН – 30 (17,4%);

-           про надання податкових консультацій (особливості оподаткування ФОП зі ставкою 2%, по ПДВ, по земельному податку (паї, оренда землі), оподаткування спадщини та інші питання –21 (12,2%);

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО – 20 (11,6%);

-           несплата (ухилення) від оподаткування – 10 (5,8%);

-           працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин – 8 (4,7%);

-           припинення діяльності ФОП та юросіб – 8 (4,7%);

-           на работу ДПІ – 5 (2,9%);

-           щодо надання звітності – 4 (2,3%);

-           повернення коштів за навчання – 7 (4,1%);

-           інші питання – 21 (12,2%).

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 9(47,4%);

-           питання зі сплати ЄВ та отримання довідок – 8 звернень (42,0%);

-           отримання чи відмова від ІНН – 1 (5,3%);

-           на роботу ДПІ – 1 (5,3%).

За відповідний період 2021 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 507 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 53 звернення.