Всього за січень – серпень 2022 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 176 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 324 одиницю. (січень – серпень 2021 року – 500 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 54 звернень (30,7%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 73 (41,5%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 11 (6,3%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 10 звернень (5,7%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – серпень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 141 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 9 звернень, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА".
За відповідний період 2021 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 418 звернення, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" – 42 звернення.