Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів "Пульс", "Урядова гаряча лінія 1545" та "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 02 серпня 2022 о 16:20

Всього за січень – липень 2022 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 149 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс»  у 2022 році зменшилась на 301 одиницю. (січень – липень 2021 року – 450 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 41 звернень (27,5%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 66 (44,3%);

-           щодо якості надання адміністративних послуг – 8 (5,4%);

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 9 звернень (6%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень – липень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 125 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 9 звернень, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА". 

За відповідний період 2021 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 382 звернення, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" – 41 звернення.