Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про порядок розгляду звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації

, опубліковано 12 січня 2024 о 13:44

Сьогодні, 12.01.2024, в інформаційному агентстві «МОСТ-ДНЕПР» відбулась пресконференція щодо  порядку розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію. 

Звернення громадян та запити на отримання публічної інформації можуть бути подані, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки (dp.publicinfo@tax.gov.ua, dp.zvernennya@tax.gov.ua). 

Звернення громадян розглядаються та вирішуються у строк не більше ніж один місяць від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, невідкладно, але не пізніше ніж 15 днів від дня їх реєстрації. Відповідь на запит на публічну інформацію надається не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Створення комфортних умов для платників є пріоритетним напрямком роботи податкової служби області. Першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного, кваліфікованого, оперативного розгляду звернень.   

Протягом 2023 року Головним управлінням  ДПС у Дніпропетровській області розглянуто 325 запитів на отримання публічної інформації, 510 звернень громадян (з них 25 колективних), 437 звернень з сервісу "Пульс" тощо.