Головне управління ДПС
у Дніпропетровській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Мобільний ЦОП

, опубліковано 11 серпня 2020 о 14:49

Мобільний центр обслуговування платників Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.

Адреса: 49005, м.Дніпро, вул. Сімферопольська, 17а.

Контакти:

Тел.: (056) 374-31-37

Офіційна електронна скриня для загальної кореспонденції dp.official@tax.gov.ua

Мобільний ЦОП  - постійно діючий робочий орган Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС), в якому надаються послуги посадовими особами ГУ ДПС, відповідальними згідно з функціональними обов’язками за надання адміністративних послуг, консультацій, прийняття звітності, вхідної кореспонденції.

Загальне керівництво мобільного ЦОП здійснює начальник.

Координатор роботи мобільного ЦОП в.о. заступника начальника ГУ ДПС Валерій Леонов.

Адміністративні послуги, за отриманням яких платники можуть звернутись до мобільного ЦОП

1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.

2. Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.

3. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

4. Реєстрація реєстратора розрахункових операцій.

5. Реєстрація книг обліку розрахункових операцій.

6. Реєстрація розрахункових книжок.

7. Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).

8. Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань.

9. Видача довідки про доходи.

10. Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи).

11. Підтвердження статусу податкового резидента України.

12. Реєстрація платника єдиного податку.

13. Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

14. Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій.

Інші послуги та сервіси, які надаються мобільним ЦОП

1. Приймання вхідної кореспонденції.

2. Приймання податкової та іншої звітності.

3. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю, у т.ч. заява для застосування пільги).

4. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності платників в електронному вигляді.

5. Надання консультацій з питань:

5.1.електронних сервісів;

5.2. податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотримання якого покладено на органи ДПС.

Режим роботи мобільного ЦОП

Час роботи мобільного ЦОП: у день виїзду з понеділка по четвер з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., у п'ятницю - з 7 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв. Обідня перерва - з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хвилин. Час технічної перерви робочого місця мобільного ЦОП встановлюється модератором відповідно до умов обслуговування платників. Оптимальний час обслуговування одного відвідувача 10 - 20 хвилин. До часу роботи мобільного ЦОП входить час доставки працівників до місця надання адміністративних послуг.