Територіальні органи ДПС
у Дніпропетровській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Центр обслуговування платників Нікопольської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

18.09.2019 -

Адреса ЦОП: 53210, Дніпропетровська обл., м.Нікополь, пр.-т, Трубників, 27

Контакти:

Тел.: (056) 374-86-37

Модератор: (056) 374-86-37

Публічна інформація. Контакти для подання запиту:

Поштова адреса: 53210, Дніпропетровська обл., м.Нікополь, пр.-т, Трубників, 27

Електронна адреса: dp.dpi407.official@tax.gov.ua

Електронна адреса для запитів на публічну інформацію: dp.dpi407.public@tax.gov.ua

Електронна адреса для подання громадянами письмових звернень: dp.dpi407.zvern@tax.gov.ua

Запис на прийом до посадових осіб: (056) 374-86-37

На період дії постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) прийом відвідувачів у Центрі обслуговування платників здійснюється за наступним графіком роботи:

з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.) з обідньою перервою з 12 00 хв. до 12 год. 45 хв. та з технічними перервами для санітарної обробки і провітрювання кожні дві години  на 10 – 15 хв.

В останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (з урахуванням вимог пункту 49.20 статті 49 Податкового кодексу України), час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хвилин. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину. Час технічної перерви робочого місця - раз на дві години не більше 15 хвилин.

Законом України від 17 березня 2020 року № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» встановлено, що з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Прийом заяв на отримання адміністративних послуг, здійснюється через скриньки для кореспонденції у приміщеннях ЦОП, режим «Листування з ДПС» ITC «Електронний кабінет» або поштою;

в приміщеннях ЦОП розміщено дезінфікуючі засоби, до ЦОП платники мають право заходити тільки у захисній масці, рукавичках, та після дезінфекції рук;

громадяни з ознаками інфекційних захворювань не допускаються без масок у приміщення, платникам рекомендується звернутися пізніше або отримати послугу в електронному вигляді;

кількість одночасного перебування людей в залах обслуговування ЦОП обмежена (на 1 працівника ЦОП - 1 відвідувач);

дотримання відстані не менше ніж 1,5 метра між відвідувачами, які очікують дозволу на вхід до приміщень;

вся вхідна кореспонденція, у тому числі заяви на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (обмеження 2 МБ), поштою;

платникам податків рекомендується здійснювати візит до ЦОП за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку).

У Дніпропетровській області застосовуються протиепідемічні заходи, що визначаються Постановою № 392, а також заходи, що додатково встановлені органами державної влади та органами місцевого самоврядування в межах компетенції.

Заходи, запроваджені актами законодавства у процесі реалізації карантину на період, визначений постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS- СоУ-2», продовжують діяти на період, встановлений Постановою № 392.

 

 

Перелік адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області

 

Режим доступу до приміщень Нікопольської Державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в яких здійснюється прийом осіб, які звертаються за отриманням адміністративних послуг, наявність сполучення громадського транспорту, під’їзних шляхів та місць паркування

 

Прийом осіб, які звертаються з питань видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, реєстрації реєстратора розрахункових операцій, реєстрації книг обліку розрахункових операцій, реєстрації розрахункових книжок, включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, перереєстрації неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій, видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи), підтвердження статусу податкового резидента України, реєстрація платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платників єдиного податку, реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, реєстрації книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію), видачі довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку, видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної податкової служби, видача довідки про доходи здійснюється за адресою:

Дніпропетровська область, м.Нікополь, просп. Трубників 27

Режим роботи: понеділок-четвер з 9 год. 00хв. до 18 год.00 хв., п’ятниця з 9 год. 00хв до 16 год. 45хв.

Обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

 

Схема проїзду:

Від залізничного вокзалу – автобусом №5 до зупинки «Площа Незалежності»

Від автовокзалу – автобусами №5,21,22,33 до зупинки «Площа Незалежності»

Місця паркування та під'їзні шляхи знаходяться на проспекті Трубників