Всього за січень 2025 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 16 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2025 році зменшилась на 24 одиниці (січень 2024 року – 40 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 9 звернень (56%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 2 звернення (12,5 %);
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 4 звернення (25 %)
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 1 звернення (6,25%).
За січень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 23 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 4 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 23 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 6 (26,1%);
- податкова заборгованість - 3 (13,0%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 2 (8,7%);
- контрольно-перевірочна робота – 2 (8,7%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (8,7%);
- отримання довідки про доходи – 1 (4,4%);
- інші питання – 7 (30,4%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 4 звернення. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- податок на майно – 3 звернення (75,0%);
- інші питання – 1 (25,0%).
За січень 2024 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 15 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 1 звернення.