Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 04 лютого 2025 о 10:44

Всього за січень 2025 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 16 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2025 році зменшилась на 24 одиниці  (січень 2024  року – 40 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           Щодо нарахувань в ІКП – 9 звернень (56%);

-           Щодо отримання адміністративної послуги – 2 звернення  (12,5 %); 

-           Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 4 звернення (25 %)

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 1 звернення (6,25%).

 

За січень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 23 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 4 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  23 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 6 (26,1%);

-           податкова заборгованість - 3 (13,0%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 2 (8,7%);

-           контрольно-перевірочна робота – 2 (8,7%);

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (8,7%);

-           отримання довідки про доходи – 1 (4,4%);

-           інші питання – 7 (30,4%).

 

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  4 звернення.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           податок на майно – 3 звернення (75,0%);

-           інші питання – 1 (25,0%).

За січень 2024 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 15 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 1 звернення.