Всього за січень – листопад 2022 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 264 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2022 році зменшилась на 340 одиниць. (січень – листопад 2021 року – 604 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 83 звернення (31,4%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 96 (36,4%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 16 (6,06%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 11 звернень (4,33%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – листопад 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 172 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 19 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання зі сплати ЄВ – 38 звернень (22,1%);
- отримання чи відмова від ІНН – 30 (17,4%);
- про надання податкових консультацій (особливості оподаткування ФОП зі ставкою 2%, по ПДВ, по земельному податку (паї, оренда землі), оподаткування спадщини та інші питання –21 (12,2%);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО – 20 (11,6%);
- несплата (ухилення) від оподаткування – 10 (5,8%);
- працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин – 8 (4,7%);
- припинення діяльності ФОП та юросіб – 8 (4,7%);
- на работу ДПІ – 5 (2,9%);
- щодо надання звітності – 4 (2,3%);
- повернення коштів за навчання – 7 (4,1%);
- інші питання – 21 (12,2%).
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 9(47,4%);
- питання зі сплати ЄВ та отримання довідок – 8 звернень (42,0%);
- отримання чи відмова від ІНН – 1 (5,3%);
- на роботу ДПІ – 1 (5,3%).
За відповідний період 2021 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 507 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 53 звернення.