Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Організація роботи щодо надання послуг платникам податків та громадянам фахівцями структурних підрозділів ГУ ДПС у Дніпропетровській області в центрах обслуговування платників податків

, опубліковано 05 жовтня 2022 о 16:10

Всього за січень – вересень 2022 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 204 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс»  у 2022 році зменшилась на 335 одиниць. (січень – вересень 2021 року – 539 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 68 звернень (33,4%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 81 (39,7%);

-           щодо якості надання адміністративних послуг – 15 (7,35%);

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 10 звернень (4,9%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень – вересень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 154 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 13 звернень, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА". 

За відповідний період 2021 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 449 звернень, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" – 46 звернень.