Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Організація роботи щодо надання послуг платникам податків та громадянам фахівцями структурних підрозділів ГУ ДПС у Дніпропетровській області в центрах обслуговування платників податків

, опубліковано 13 травня 2022 о 11:15

У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» станом на теперішній час Синельниківська,  Юр’ївська, Покровська державні податкові інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області не працюють та знаходяться в простої до закінчення дії обставин, які створюють загрозу життю та здоров'ю працівників. Інші центри обслуговування платників державних податкових інспекцій  Головного управління ДПС у Дніпропетровській області здійснюють сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема надають адміністративні послуги, інші функції сервісного обслуговування платників податківнезалежно від місця обліку платника податків.

В Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області, станом на 01.05.2022, задіяні у наданні адміністративних послуг 35 центрів обслуговування платників при ДПІ (далі - ЦОП). Адміністративні послуги надаються у ДПІ, які функціонують, та ГУ ДПС у Дніпропетровській області. Платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

ЦОП забезпечується надання 77 адміністративних послуг, 51 з яких надається безкоштовно.

Так, протягом січня-квітня 2022 року до ЦОП Дніпропетровської області надійшло 91 531 звернення у сфері надання адміністративних та інших послуг, що на 9 621 зверненняменше у порівнянні з  січнем - квітнем 2021 року. В т.ч. в електронному вигляді надійшло 44 372 звернення, або 48,5 відс. від загальної кількості, та на 22 598 звернень більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року, що становить 50,9 відсотків.

 

Платниками податків отримано 88 544 адміністративні послуги, що  на 10 540послугменше ніж у відповідний період минулого року. В т.ч. в електронному вигляді суб’єктами звернень отримано 42 092 адміністративних послуг, або 47,5 відс. від загальної кількості отриманих адміністративних послуг, та  на 21 597 послуг більше у порівнянні з січнем–квітнем минулого року, що становить 26,8 відсотків.

В рамках наказу ДПС України від 22.03.2022 №173 «Про забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС» та для оптимізації процесу обрання/переходу суб’єктами господарювання особливого режиму оподаткування, встановленого пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, ЦОП ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області забезпечено виконання функцій щодо реєстрації, внесення змін, анулювання реєстрації, видачі витягів з реєстру платників єдиного податку, які використовують особливий режим оподаткування по платниках, які перебувають на обліку у ГУ ДПС у м. Києві. В результаті, суб’єкти господарювання, які перебувають на обліку у ГУ ДПС у м. Києві, отримали 2 294 адміністративні послуги з реєстрації єдиного податку та 234 видачі витягів з реєстру платників єдиного податку.