Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Організація роботи щодо надання послуг платникам податків та громадянам фахівцями структурних підрозділів органів ГУ ДПС у Дніпропетровській області в центрах обслуговування платників податків

, опубліковано 09 грудня 2020 о 14:20

В Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області, станом на 01.12.2020 року функціонують 37 центрів обслуговування платників при ДПІ та мобільний ЦОП, адміністративні послуги надаються у 38 ДПІ, мобільному ЦОП та ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

В ЦОП платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

Діяльність ЦОП забезпечують 220 працівника, задіяних у роботі ЦОП.

ЦОП забезпечується надання 40 адміністративних послуг, 30 з яких надаються безкоштовно.

В зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусном SARS-Co-V-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів», прийом платників частіше здійснюється за попереднім записом, для листування та подання звітності платниками, що не мають змоги використовувати електронні сервіси, в будівлях ЦОП розміщені поштові скриньки з метою обмеження особистого спілкування працівників ЦОП з платниками податків.

Протягом січня – листопада 2020 року ЦОП Дніпропетровської області опрацьовано 263291 звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг. Платникам податків надано 256791 адміністративні послуги.

Управління електронних сервісів ГУ ДПС у Дніпропетровській області забезпечує належну організацію роботи ЦОПів та відповідну координацію роботи структурних підрозділів ГУ ДПС, задіяних у наданні адміністративних та інших послуг.