Територіальні органи ДПС
у Дніпропетровській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Завдання управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

24.09.2019 -

Завдання управління:

- забезпечення повноти та якості обліку платників податків, формування та підтримка у актуальному стані відповідних реєстрів платників податків; 

- організація і контроль за реєстрацією та обліком платників податків,  здійснення контролю за роботою підвідомчих підрозділів ДПІ щодо забезпечення повноти охоплення обліком платників податків, забезпечення взаємодії з єдиним державним реєстром; організація проведення звірок та інвентаризації облікових даних платників податків;

- організація та контроль за повнотою обліку рахунків платників податків відкритих/закритих у банках та інших фінансових установах;

- організація та контроль за обліком об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, організація обміну інформацією з органами державної реєстрації, органами виконавчої влади місцевого самоврядування та іншими державними органами щодо забезпечення повноти обліку об’єктів оподаткування та об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням;

- організація обліку платників єдиного соціального внеску, здійснення контролю щодо повноти охоплення обліком платників єдиного внеску, проведення звірок з даними державних реєстрів, аналіз та контроль за достовірністю даних реєстру платників єдиного внеску;

- організація і контроль за реєстрацією та обліком реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, координація роботи підвідомчих структурних підрозділів ДПІ щодо реєстрації, перереєстрації та скасування реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (далі − РРО), книг обліку розрахункових операцій (далі − КОРО);

- забезпечення реєстрації, перереєстрації, анулювання реєстрації платників ПДВ, включення/виключення їх до/з реєстру платників ПДВ;

- організація реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального;

- формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації;

- організація робіт із приймання і комп’ютерної обробки податкової та іншої звітності, обробка заяв приєднання до договорів про визнання електронних документів платника, організація методологічного супроводження Електронного кабінету;

- координації роботи районних ДПІ з питань формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

- організація та контроль роботи районних ДПІ з питань формування окремого реєстру осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, які через релігійні переконання відмовилися від реєстраційного номера облікової картки платника податків та обліковуються за прізвищем, ім’ям, по-батькові, серією та номером паспорта;

- організація розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУ;

- організація діловодства та контроль за розглядом звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації;

- забезпечення доступу до публічної інформації;

- організація розгляду інформації яка надходить з сервісу «Пульс», Урядового контакт-центру «Урядова гаряча лінія» та «Гарячої лінії Голови Дніпропетровської державної адміністрації»;

- розгляд запитів державних органів (Національної поліції, Служби безпеки України, Прокуратури, Державного бюро розслідувань, Антимонопольного комітету та інші).