Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Комунікація задля підвищення податкової обізнаності

, опубліковано 18 грудня 2025 о 10:17

Що робити, якщо документи втрачені, пошкоджені або знищені і виконати податкові обов’язки вчасно неможливо? Саме ці питання стали темою онлайн-зустрічі фахівців Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) з бізнесом регіону.

Податківці наголосили, що платник зобов’язаний протягом 5 днів письмово повідомити про це контролюючий орган за місцем обліку. До повідомлення необхідно додати підтвердні документи, оформлені відповідно до законодавства.

Відновити документи потрібно протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем подання повідомлення.

Якщо документи не відновлено або вони повторно втрачені чи знищені — вони вважаються відсутніми на момент складання звітності.

Платники податків, які не можуть зареєструвати податкові накладні, сплатити податки та збори, подати звітність, виконати інші податкові зобов’язання, мають право скористатися Порядком підтвердження можливості чи неможливості виконання податкового обов’язку, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (Порядок). Цей Порядок визначає процедуру підтвердження такої можливості або неможливості на період дії воєнного стану.

Також у ході заходу фахівці ГУ ДПС детально роз’яснили, які саме документи необхідні для підтвердження неможливості виконання податкових обов’язків та як подати заяву та підтвердні документи до контролюючого органу.

Такі матеріали податковою розглядаються протягом 20 календарних днів з дня їх отримання. 

Зустріч відбулася у форматі відкритого діалогу – учасники отримали фахові відповіді на актуальні питання.