Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Дніпропетровщина: за понад два місяці роботи в Офісі податкових консультантів суб’єкти звернень отримали 2 713 консультацій

, опубліковано 11 грудня 2025 о 15:37

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що з 08 вересня 2025 року при 20 територіальних органах ДПС України розпочали роботу Офіси податкових консультантів (Офіс) – спеціалізовані центри, створені для надання якісних, своєчасних, кваліфікованих і безоплатних усних консультацій із питань застосування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС. 

Місія Офісу – допомогти платникам у складних податкових питаннях, уникнути помилок та штрафів, перетворити взаємодію з податковою службою на партнерство. 

Консультації охоплюють широкий спектр питань: оподаткування фізичних та юридичних осіб, електронні сервіси та звітність, податкові спори, податковий аудит, фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО, контроль за обігом підакцизних товарів, зупинення реєстрації ПН/РК, податковий борг, надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, трансфертне ціноутворення. 

Офіс податкових консультантів – це новий формат взаємодії між ДПС та платниками податків, який гарантує доступність, неупередженість, конфіденційність та якісний сервіс. 

Нагадуємо,що у Дніпропетровській області Офіс розташований за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 25. 

Прийом здійснюється без попереднього запису – у години вільного прийому (пн – пт з 8 год 30 хв по 17 год 00 хв), за попереднім записом – у зручний для відвідувача час (номер телефону для запису (056) 374 31 18). 

За понад два місяці роботи Офіс податкових консультантів у Дніпропетровській області продемонстрував значний попит на послуги. 

За період з 08.09.2025 по 09.12.2025 надано 2 713 консультацій юридичним та фізичним особам з питань застосування податкового та іншого законодавства. Більшу частину складають запити від ФОП та громадян. 

Аналіз звернень показав, що платники найчастіше потребують допомоги з наступних питань: 

- особливості застосування спрощеної системи оподаткування, нарахувань по нерухомому майну, земельному податку, МПЗ (38,7%); 

- подання документів податкової звітності, сервіси Електронного кабінету та внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (27,2%);

- надання кваліфікованих електронних довірчих послуг (24,3%); 

- виникнення та погашення податкової заборгованості (6,9%). 

Бізнес і громадяни зацікавлені у партнерських відносинах з податковою службою, а також в оперативному отриманні якісних та кваліфікованих консультацій з питань податкового законодавства. 

І результати діяльності Офісу свідчать про ефективність роботи такого механізму.