Регіональна платформа «Діалог влади та бізнесу» знову зібрала широке коло підприємців Дніпропетровщини з різних сфер і галузей.
Зустріч розпочалася з відеозв’язку з Міністерством економіки, довкілля та сільського господарства України, під час якого учасникам зустрічі розповіли про онлайн-платформу «Пульс». Цей експериментальний проєкт впроваджено у шести регіонах, у тому числі в нашій області. Платформа дозволяє підприємцям залишати відгуки про якість отриманих державних послуг, актуалізувати проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення.
На розгляд чергового «Діалогу влади та бізнесу» винесено чимало важливих питань.
У заході із представниками бізнес-спільноти області, організованому Дніпропетровською обласною державною адміністрацією, взяв участь Юрій Павлютін, керівник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС).
«Комунікації податківців Дніпропетровщини з платниками у рамках регіональної платформи «Діалог влади та бізнесу» відбуваються систематично. Працюємо, щоб взаємодія з податковою для платників була зручною та прозорою. Створення комфорту для кожного платника податків – наразі надзвичайно важливе», – зазначив Юрій Павлютін.
Одне з ключових питань – розблокування податкових накладних та недопущення випадків безпідставного включення підприємств до переліку ризикових.
Фахівці ГУ ДПС зазначили, що завдяки комплексній роботі на Дніпропетровщині спостерігається стійка тенденція до зменшення кількості платників, віднесених до переліку ризикових. Показник зупинених податкових накладних знизився більш ніж у 3 рази. Наразі він становить 0,43, тоді як у листопаді 2024 року він був 1,39 %. Особливу увагу приділено ознакам безумовної реєстрації, показникам позитивної податкової історії та діям платників у разі зупинення податкових накладних.
Йшла мова і про важливі новації податкового законодавства. Зокрема, про право учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни на податкову знижку за витратами понесеними на оренду житла. Обговорили вимоги щодо мінімального розміру середньої щомісячної заробітної плати для отримання ліцензій на алкоголь та тютюн.
Зупинилися на застосуванні реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій та видачі чеків. Податківці звернули увагу, що з 01 серпня цього року за невидачу чеків у паперовому вигляді та/або електронній формі фінансові санкції діють у повному обсязі: 100 % вартості проданих з порушеннями товарів (робіт, послуг) – за порушення, вчинене вперше і 150 % вартості проданих з порушеннями товарів (робіт, послуг) – за кожне наступне порушення.
Увагу бізнес-спільноти області сфокусували на безбар’єрному доступі до послуг і сервісів податкової служби. Зокрема, на відкритті Офісу податкових консультантів та запровадженні у ЦОПах нової послуги – сурдоперекладу для людей з порушенням слуху.
Учасникам діалогу нагадали про функціональні можливості Електронного кабінету та інформаційних платформ ГУ ДПС.
Під час спілкування учасники зустрічі отримали фахові відповіді на актуальні питання.
Системний діалог влади з бізнесом дозволяє не тільки оперативно інформувати про новації у законодавстві, нові сервісні можливості податкової служби, а й сприяє наповненню бюджетів та реалізації соціальних програм та інфраструктурних проектів у громадах.