Отримати вичерпну інформацію про критерії ризиковості та фахові рекомендації стосовно усунення проблемних питань і безперебійної реєстрації податкових накладних платник ПДВ має можливість, звернувшись до консультаційного центру Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (Консультаційний центр).
Консультаційний центр працює для всіх.
Фахівці, задіяні у роботі Консультаційного центру, проявляють індивідуальний підхід до кожного звернення, у тому числі щодо питань мінімізації ризиків блокування податкових накладних.
За особистим зверненням консультації надаються платникам у приміщенні Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17- А.
Звертаємо увагу платників податків регіону, що консультації можна отримати без попереднього запису, за умови наявності документів, що посвідчують особу або довіреності на представництво інтересів суб’єкта господарювання.
Графік роботи Консультаційного центру: з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 12:30 та з 13:00 до 17:00.
Якщо у вас є запитання, що стосуються реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, заповнення таблиці даних платника податку на додану вартість та інші питання, до Консультаційного центру можна звернутися і за номерами телефонів «гарячих ліній»: (056) 374 31 09; (098) 227 87 66; (066) 982 19 13.
Консультаційний центр – дієва допомога платникам ПДВ. Практика відкритого спілкування доводить свою результативність у вирішенні нагальних питань. Конструктивний діалог податківців з платниками допомагає бізнесу працювати у правовому полі.