Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 07 жовтня 2025 о 12:47

Якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС, – важливий напрямок роботи податкової служби Дніпропетровщини.

У січні – вересні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 95 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення). 

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-  щодо нарахувань в ІКП – 49 звернень (51,6%); 

-  ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 1 звернень (22,1 %);

-  щодо отримання адміністративної послуги – 11 звернень (11,57 %); 

-  відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,1%);

-  проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 2 звернення (2,1 %);

-  проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,1 %);

-  щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,1%).

Крім того упродовж січня – вересня 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 159 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр», загальна тематика яких:

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 55 (34,6%);

-  контрольно-перевірочна робота – 30 (18,9%);

-  надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 27 (17,0%);

-  отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 14 (8,8%);

-  податкова заборгованість – 14 (8,8%);

-  отримання довідки про доходи – 4 (2,5%);

-  податкова знижка – 3 (1,9%);

-  інші питання – 12 (7,5%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 53 одиниці (січень – вересень 2024 року – 106 звернень)

Також на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 26 звернень. Загальна тематика цих письмових звернень, стосувалась:

-  питань щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 10 звернень (38,5%); 

-  контрольно-перевірочної роботи – 9 (34,6%); 

-  отримання чи відмови від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (7,7%);

-  отримання довідки про доходи – 2 (7,7%);

-  інших питань – 3 (11,5%).

Кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» збільшилась на 18 одиниць порівняно з минулим роком(січень – вересень 2024 року – 8 звернень).