Триває системна робота податківців Дніпропетровщини із забезпечення прозорості та легальності бізнесу у сфері підакцизних товарів.
На черговому інформаційному майданчику Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) з платниками говорили про механізми контролю за виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів під час проведення фактичних перевірок.
Ці товари не є життєво необхідними, однак попит на них зростає і така господарська діяльність стає привабливою і прибутковою. Державний контроль за ринком підакцизних товарів спрямований на додержання законності під час ведення бізнесу у цій сфері, аби унеможливити зловживання і забезпечити своєчасну та у повному обсязі сплату обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів, у тому числі місцевих. Адже акцизний податок залишається одним з важливих ресурсів розвитку громад.
Превентивні заходи, у тому числі роз’яснювальна робота, дозволяють регулювати ситуацію і доносити до суб’єктів господарювання важливу інформацію.
Проведення фактичних перевірок здійснюється на підставі отриманої інформації про порушення вимог законодавства як в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та інших підакцизних товарів, так і через порушення правил ведення підприємницької діяльності.
Фахівці ГУ ДПС звернули увагу, що під час перевірок контролюється наявність ліцензій, свідоцтв, документів про походження товарів, марок акцизного податку, а також порядок здійснення розрахункових та касових операцій, дотримання роботодавцем законодавства щодо оформлення трудових відносин з найманими працівниками і не тільки.
Окремо зупинилися на відповідальності за порушення правил реалізації та зберігання підакцизних товарів.
Учасники зустрічі отримали відповіді на актуальні питання щодо норм законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв і тютюнових виробів.
Податкова Дніпропетровщини продовжує працювати над обізнаністю платників у законодавстві, надаючи інформаційну підтримку через роз’яснення.