Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податкова служба Дніпропетровщини: цифрові технології забезпечують комфорт і доступність до електронних сервісів

, опубліковано 11 вересня 2025 о 10:18

Використовуйте сучасний спосіб комунікацій – дистанційну взаємодію з податковою службою: подайте Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (далі – Заява)!

Для того, щоб подати Заяву через Електронний кабінет (ЕК), необхідно:

- увійти до ЕК (https://cabinet.tax.gov.ua/)

- ідентифікуватись за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через інтегровану систему електронної ідентифікації (https://id.gov.ua/) (Mobile та BankID), за допомогою Дія.Підпис чи «хмарного» КЕП;

- обрати режим «Введення звітності», натиснути «Створити»;

- обрати рік та місяць, в якому формується заява;

- обрати тип звітності (FJ 13 Запити);

- з переліку документів обрати форму F/J 1391602 – «Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет»;

- заповнити форму документа;

- зберегти заяву;

- підписати документ КЕП;

- відправити підписану заяву

 Факт отримання електронного документа засвідчує Квитанція №1.

Факт і час приймання/неприймання/реєстрації електронного документа засвідчує Квитанція № 2, яку платник має можливість переглянути та завантажити за допомогою підрежиму «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи» ЕК.

Листування з податковою службою в електронному вигляді – це доступно, швидко, зручно та без зайвих витрат!

Приєднуйтесь! Податкова служба – це сервіс, а не стрес! Разом будуємо простір комфорту і рівних можливостей!