Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Комунікаційна платформа – дієвий інструмент інформаційної підтримки для платників податків

, опубліковано 08 серпня 2025 о 11:22

Комунікаційна податкова платформа Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (КПП) допомагає платникам вирішувати нагальні питання.

На КПП звернулася фізична особа, яка перебуваючи за кордоном, змінила прізвище та отримала новий паспорт. На теперішній час не має змоги звернутись до податкового органу особисто та внести зміни до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Зустріч проходила за участі заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у Дніпропетровській області Федора Терханова, який наголосив на відкритості податкової служби до діалогу з платниками та важливості онлайн комунікацій, що надають змогу оперативно та фахово вирішувати питання. «Ми прагнемо не лише інформувати, а й практично допомагати платникам», - підкреслив Федір Терханов.

Спікери КПП роз’яснили, що у разі зміни особистих даних, таких, як прізвище чи місце проживання, необхідно подати до податкової служби заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5 ДР.

Таку заяву можна подати наступним чином:

- особисто або через законного представника за своєю податковою адресою (місцем проживання);

- через Електронний кабінет платника податків.

Під час зустрічі також було приділено увагу найбільш затребуваним електронним послугам, зокрема тим, які можна отримати за допомогою Електронного кабінету. Для листування з податковими органами в електронному форматі достатньо подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет. Це дозволяє з мінімальними витратами часу отримати максимум інформації.

КПП – сучасний сервіс для діалогу податківців з бізнесом та громадськістю. Всі звернення оперативно опрацьовуються, а відповіді надаються у зручному форматі – письмово, в телефонному режимі або під час проведення зустрічі.