В ЦОПах Дніпропетровської області зростає якість та швидкість надання адміністративних послуг з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків: податківцями використовується сканер штрих кодів при шерингу копій цифрових документів через «Дію»
В рамках загальної стратегії цифровізації державних послуг Головне управління ДПС у Дніпропетровській області активно впроваджує шеринг документів при отриманні громадянами адміністративних послуг.
Так, у Правобережному Центрі обслуговування платників Дніпровської Державної податкової інспекції при отриманні адміністративних послуг з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) впроваджено використання сканеру, який забезпечує сканування штрихкоду застосунку «Дія» з мобільного пристрою платника.
Зазначена сучасна інновація значно спрощує процес шерингу документів при отриманні картки платника податків або відомостей про доходи. Використання сканеру має низку переваг:
- швидкість – процес передачі даних відбувається миттєво,
- точність – мінімізується ризик помилок, пов’язаних з ручним введенням інформації,
- якість – підвищення автоматизації процесів документообігу, що підвищує загальну ефективність надання адміністративних послуг.
Центр обслуговування платників Дніпровської ДПІ є самим великим центром обслуговування Дніпропетровської області. А отримання адміністративних послуг з Державного реєстру є найбільш затребуваним серед громадян. З початку використання в ДПІ сканеру при шерингу документів зазначеною послугою скористалось 745 платників податків.
Податкова служба Дніпропетровщини підтримує всі проєкти щодо побудови цифрової держави. А використання сканеру при шерингу документів є ключовим елементом сучасного ефективного та безпечного документообігу. Тому з часом планується використання сканерів і в інших Центрах обслуговування платників Дніпропетровської області.