В ЦОПах Дніпропетровської області зростає якість та швидкість надання адміністративних послуг з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків: податківцями використовується сканер штрих кодів при шерингу копій цифрових документів через «Дію»   
        В рамках загальної стратегії цифровізації державних послуг Головне управління ДПС у Дніпропетровській області активно впроваджує шеринг документів при отриманні громадянами адміністративних послуг.    
        Так, у Правобережному Центрі обслуговування платників Дніпровської Державної податкової інспекції при отриманні адміністративних послуг з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) впроваджено використання сканеру, який забезпечує сканування штрихкоду застосунку «Дія» з мобільного пристрою платника.   
        Зазначена сучасна інновація значно спрощує процес шерингу документів при отриманні картки платника податків або відомостей про доходи. Використання сканеру має низку переваг:    
        - швидкість – процес передачі даних відбувається миттєво,   
        - точність – мінімізується ризик помилок, пов’язаних з ручним введенням інформації,    
        - якість – підвищення автоматизації процесів документообігу, що  підвищує загальну ефективність надання адміністративних послуг.   
        Центр обслуговування платників Дніпровської ДПІ є самим великим центром обслуговування Дніпропетровської області. А отримання адміністративних послуг з Державного реєстру є найбільш затребуваним серед громадян. З початку використання в ДПІ сканеру при шерингу документів зазначеною послугою скористалось 745 платників податків.   
        Податкова служба Дніпропетровщини підтримує всі проєкти щодо побудови цифрової держави. А використання сканеру при шерингу документів є ключовим елементом сучасного ефективного та безпечного документообігу. Тому з часом планується використання сканерів і в інших Центрах обслуговування платників Дніпропетровської області.