Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Комфорт і людяність: податківці Дніпропетровщини про безбар’єрність сервісів та послуг

, опубліковано 23 травня 2025 о 12:33

Національний тиждень безбар’єрності, який проходить за ініціативою першої леді України Олени Зеленської об’єднує владу і громадськість заради шляхетної мети – підвищення рівня обізнаності громадян про безбар’єрність. Благородна справа поширення культури безбар’єрності через мотивацію до змін та популяризацію рівних можливостей для кожного набуває ще вагомішого сенсу.

Для безперешкодного надання адміністративних та інших послуг податкова Дніпропетровщини проводить системну роботу, аби кожен міг зручно і комфортно скористатися сервісами служби.

Фахівці управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) на зустрічі за участі Ольги Волкової, керівниці Центру соціальної адаптації людей з інвалідністю «Океан добра» (Центр «Океан добра») з тими, хто в ньому мешкає, розповіли про уже напрацьований кейс безбар’єрних інструментів.

Один з найуспішніших і найзатребуваніших на сьогодні сервісів ГУ ДПС – мобільний Центр обслуговування платників (мобільний ЦОП), який функціонує в нашій області з 2020 року. Він є важливим інструментом у безбар’єрному наданні адмінпослуг, консультацій не тільки у віддалених громадах області, а й для осіб з інвалідністю, маломобільних груп населення та інших соціальних груп у будь-якій громаді.

Можливості мобільного ЦОПу дозволяють податківцям завітати до Центру «Океан добра», де тимчасово перебувають маломобільні люди похилого віку та особи з інвалідністю, евакуйовані з «гарячих точок», для оформлення його підопічним картки платника податку з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (Державний реєстр).

Окрім того, є можливість надсилати документи для проведення реєстрації, внесення змін або отримання відомостей з Державного реєстру засобами електронного зв’язку. Таке право реалізовано, зокрема, через використання мобільного застосунку ДПС України (ДПС) «Моя податкова» або через сервіс «Електронний кабінет» на сайті ДПС, шляхом формування відповідного запиту із зазначенням всіх необхідних реквізитів та з використанням свого кваліфікованого електронного підпису.

Інформаційній безбар’єрності приділили особливу увагу, бо незалежно від функціональних чи комунікативних можливостей кожен повинен мати доступ до інформації в різних форматах, користуючись сучасними  технологіями. У ГУ ДПС для безбар’єрного доступу до інформації та обізнаності платників, як з питань законодавства, так і з діяльності податкової служби функціонують субсайт «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області», сторінка у Facebook та YouTube-канал.

А на головній сторінці вебпорталу ДПС у розділі «Діяльність» в окремому підрозділі «Безбар’єрність»: https://tax.gov.ua/diyalnist-/bezbarernist/ можна ознайомитися з усіма принципами безбар’єрності податкової служби.

Учасники заходу отримали від фахівців податкової відповіді на свої запитання, а також тематичні друковані матеріали, де є вся інформація про послуги та сервіси служби.

Безбар’єрність – це норма сучасного світу, частина нашого європейського майбутнього та реальний інструмент розвитку громад і держави. Це простір, в якому кожен має можливість жити, вчитися, працювати і самореалізовуватися. Вікритість і підтримка – це частина безбар’єрного світу.

 

#тиждень_безбарєрності