Сучасний сервіс – це не лише зручність, а й рівний доступ для всіх громадян. Податкова служба впроваджує принцип безбар’єрності, щоб кожен міг легко скористатися податковими послугами, незалежно від віку, фізичних можливостей чи місця проживання.
Фахівці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) відвідали Центр соціальної адаптації людей з інвалідністю Громадської організації «Океан добра» (Центр). У зустрічі взяли участь керівник Центру Ольга Волкова, начальник управління податкових сервісів Тетяна Литвиненко, начальник управління інформаційної взаємодії Манушак Осипова.
Центр був створений на початку 2022 року за ініціативи Громадської організації «Океан добра» та благодійного фонду «Восток SOS» при сприянні Дніпровської міської ради. Це спеціалізований заклад, облаштований для тимчасового перебування осіб з інвалідністю І та ІІ групи з порушеннями опорно-рухомого апарату, одиноких літніх людей з інвалідністю.
Частина мешканців Центру втратила документи та потребує допомоги в їх відновленні (паспорти, картки платника податків, пенсійні посвідчення, інші). Для відвідування такими особами державних установ необхідний супровід та залучення спеціального транспорту, медичного персоналу тощо.
Рішення було знайдено - виїзні консультації для громадян, які надає мобільний центр обслуговування платників навіть у віддалених куточках регіону. За період з 2022 року по лютий 2025 року працівниками ГУ ДПС здійснено 72 виїзди до Центру та надано 274 адміністративні послуги.
Цього разу на зустрічі фахівці податкової служби обговорили ключові питання, які необхідно знати кожному громадянину - платнику податків, зокрема, про те, як отримати Картку платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та які документи для цього потрібні.
Окрему увагу приділили сучасним дистанційним засобам комунікації з платниками податків. Оперативним інструментом вирішення актуальних питань для платників є комунікаційна податкова платформа (КПП), яка діє на базі ГУ ДПС. Кожен платник має можливість звернутись з будь-яким питанням у сегменті податкового законодавства на електронну скриньку КПП dp.ikc@tax.gov.ua. Для інформаційної підтримки платників у податковій службі Дніпропетровщини працюють 105 номерів телефонів «гарячих ліній» за 22 напрямками роботи податкової служби.
У нагоді платникам можуть також стати інформаційні ресурси податкової служби Дніпропетровщини, такі, як субсайт «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу ДПС, сторінка «ДПС у Дніпропетровській області» у соціальній мережі Facebook та сторінка «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» на YouTube-каналі.
Відкритий діалог допомагає долати бар’єри.