Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У січні поточного року податковою службою Дніпропетровщини опрацьовано 51 звернення громадян

, опубліковано 05 лютого 2025 о 09:34

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним з пріоритетних напрямків роботи органів державної податкової служби. 

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому, так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на скриньку dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України, від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».

Так, у січні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 51 звернення громадян, з яких 51 – заява.

Загальна тематика письмових звернень: 

-  інформування про ухилення від сплати податків – 26 звернень (51 %); 

-  податок на майно – 8 звернень (15,7 %);

-  контрольно-перевірочна робота – 6 звернень (11,8 %);

-  аграрна політика та земельні відносини – 2 звернення (3,9 %);

-  інші питання – 9 звернень (17,6%).

У порівнянні з січнем 2024 року у поточному році загальна кількість звернень платників податків зменшилась на 17 одиниць (січень 2024 – 68 звернень).